Od soboty, za pośrednictwem sklepu internetowego na oficjalnej stronie Bartosza Zmarzlika, rodzice i bliscy, mogą zamawiać swoim dzieciom darmową książeczkę pt. „Marzenia są do zwyciężenia”. Organizatorzy akcji zapraszają do sklepiku i zamawiania – liczba egzemplarzy jest ograniczona.
„Marzenia są do zwyciężenia”, to zarówno tytuł bajki, ale i całej, szerszej akcji. Dzieciństwo usłane jest marzeniami, często to właśnie najmłodsze lata generują nasze wielkie pasje i skłaniają do spełniania marzeń. Stąd zrodził się pomysł akcji edukacyjnej, łączącej miłość do żużla z przekonaniem, że o swoje pasje trzeba walczyć, nigdy się nie poddawać i trenować do skutku. Bo tylko ciężką pracą osiąga się największe sukcesy.
Idąc dalej, autorzy tego projektu doszli do wniosku, że nic tak nie przekonuje dzieci, jak konkretny przykład. A gdy jest nim sportowy idol – należy tylko się cieszyć. Dlatego prezentowany projekt jest „połączeniem sił” debiutującej autorki – Katarzyny Krzemińskiej, firmy transportowej (wieloletniego sponsora żużla) oraz głównego zainteresowanego – Bartosza Zmarzlika i jego Teamu.
Książeczka jest już ogólnodostępna dla wszystkich chętnych dzieci w sklepie internetowym, pod adresem: shop.zmarzlik.com/kolekcja/frontpage/ksiazeczka-dla-dzieci. Jest ona bezpłatna, jedyny koszt to pokrycie ceny jej wysyłki do adresata. Książeczkę można również bezpłatnie odebrać osobiście w stacjonarnym sklepie Bartosza Zmarzlika, na ul. Dekerta 49/11 w Gorzowie Wielkopolskim. Nie trzeba jej wtedy zamawiać przez internet, wystarczy przyjechać i odebrać. Sklep jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
W ostatnim czasie Bartosz Zmarzlik odwiedził wybrane placówki z Gorzowa Wielkopolskiego i okolic. Wizytował szkoły podstawowe w Wawrowie, Skwierzynie i Boleminie oraz Niepubliczne Przedszkole Językowe w Wiśniowym Sadzie. Następnie odwiedził pięć placówek w samym Gorzowie oraz Rodzinne Centrum Rozrywki Uśmiechnięta Planeta w Kunowicach. Podczas tych spotkań odczytał i rozdał dzieciom książeczki oraz opowiadał o swojej drodze do spełniania marzeń, przekonując najmłodszych, że są one „do zwyciężenia”. Łącznie do rąk najmłodszych kibiców trafiło już ok. 1000 egzemplarzy wspomnianej pozycji.
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!