Już w niedzielę o godzinie 16:00 na torze w Tarnowie miejscowa Unia podejmie ekipę OK Kolejarza Opole. Wiemy już, że wśród gospodarzy dojdzie do zmiany w składzie.
Stanisław Burza przed kilkoma dniami awizował możliwie najsilniejsze zestawienie. Teraz jednak wiemy, że w pierwszym domowym meczu w sezonie w jego szeregach zabraknie Davida Bellego. Francuz bowiem w dalszym ciągu nie doszedł do pełni sił po upadku z początku maja. Podczas eliminacji do SEC Challenge na wyjściu z drugiego wirażu wjechał w niego jego rodak – Steven Goret, po czym obaj zapoznali się z nawierzchnią obiektu w Krško. Co ciekawe jednak dotychczas żadna ze stron nie poinformowała, co dokładnie dolega zawodnikowi.
Unia Tarnów jednak nie próżnowała i szybko znalazła zastępstwo za Francuza. Wybór padł na dobrze znanego w Małopolsce Matica Ivačiča, który reprezentował ich barwy także rok wcześniej. Wystąpił wówczas w trzynastu meczach, po których jego średnia wyniosła 1.845 punktu na bieg, co było trzecim najwyższym wynikiem w ekipie prowadzonej przez „Stanleya”. W klubie jednak mieli inną politykę transferową, co spowodowało, że Słoweniec podpisał tylko kontrakt warszawski z Texom Stalą Rzeszów.
Ivačič miał zadebiutować już przed tygodniem, lecz wówczas na przeszkodzie stanęły warunki atmosferyczne. Od samego rana nad stadionem padało dość obficie, wobec czego arbiter nie mógł podjąć innej decyzji niż przełożenie terminu na inny termin. Teraz wydaje się, że szanse na odjechanie spotkania w „Jaskółczym Gnieździe” są zdecydowanie wyższe, choć i tym razem prognozy pogody zapowiadają opady deszczu tuż przed rozpoczęciem meczu z OK Kolejarzem.
Jeśli jednak dojdzie on do skutku, to reprezentanta Słowenii zobaczymy pod numerem dwunastym. Tym samym jego pierwszy start nastąpi w trzecim biegu, gdzie pod taśmą stanie z Timo Lahtim, Robertem Chmielem i Larsem Skupieniem. O tym jak mu pójdzie dowiemy się jednak dopiero popołudniu. Mecz w Tarnowie zaplanowano bowiem na godzinę 16:00. Portal speedwaynews.pl przeprowadzi z niego relację LIVE. Kliknij, aby poznać układ par.
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!