W I kolejce zostali pokonani w domowym starciu z BAYERSYSTEM GKM Grudziądz. Teraz klub opublikował niespotykany często komunikat.
Początek tegorocznego sezonu łagodnie mówiąc nie rozpoczął się zbyt korzystnie dla Krono-Plast Włókniarza Częstochowa. Podopieczni Mariusza Staszewskiego w pierwszej rundzie spotkań PGE Ekstraligi spotkali się z BAYERSYSTEM GKM Grudziądz. „Lwy” poległy na własnym obiekcie w stosunku 39:51.
Rywalizacja z grudziądzkim zespołem nie może napawać optymizmem sympatyków częstochowskich „Lwów”. Rewelacyjny był Jason Doyle, jednak jako zespół nie wyglądało to obiecująco. BAYERSYSTEM GKM Grudziądz, który raczej od święta wygrywa wyjazdowe spotkania zdominował mecz w Częstochowie i odniósł pewne zwycięstwo.
Podczas tego pojedynku zatrważającym widokiem była nie tylko jazda zawodników spod Jasnej Góry, ale również frekwencja na Krono-Plast Arenie. Na stadionie przy ulicy Olsztyńskiej w trakcie domowej inauguracji było zaledwie 7 tysięcy kibiców. Jest to bardzo niski wynik jak na częstochowskie standardy, do których byliśmy przyzwyczajeni przez tyle lat.
W związku z tak słabym wynikiem frekwencyjnym klub opublikował komunikat, w którym informuje kibiców o wznowieniu sprzedaży karnetów na 2025 rok. Klub w ten sposób szuka możliwości większego wypełnienia własnego obiektu.
– Wznawiamy sprzedaż karnetów. Do 19 kwietnia, do godziny 14:00 ponownie możecie nabywać całoroczne wejściówki na sezon 2025. Ceny zaczynają się już od 160 (ulgowy) i 230 (normalny) złotych! – czytamy na facebookowym profilu Krono-Plast Włókniarza Częstochowa
Swój kolejny domowy mecz częstochowianie odjadą 27 kwietnia, a ich rywalem będzie ekipa Gezet Stali Gorzów. Wcześniej jednak zawodników Mariusza Staszewskiego czeka arcytrudna przeprawa w Lublinie, gdzie rywalem 19 kwietnia będzie Orlen Oil Motor.
Michał ŚwiącikAby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!