ebut.pl Stal Gorzów we wtorkowy poranek także pochwalił się informacją o rozszerzeniu współpracy z dużym sponsorem.
Podobnie jak w poniedziałek pierwsze skrzypce gra koncern energetyczny Enea. Sytuacja od tej z Unią Leszno jednak diametralnie się różni. W tym przypadku jednak nie można mówić o całkowitej nowości, gdyż w ubiegłym roku był nawet sponsorem tytularnym drużyny startującej w rozgrywkach U24 Ekstraligi. Teraz marka pojawi się także na kewlarach zawodników pierwszego składu, a także na piłce ręcznej. Ponadto logo firmy mogliśmy znaleźć na stadionie przy okazji organizacji przez klub różnorakich turniejów.
Enea w świecie żużla jest od lat, podobnie jak od lat wspiera klub w Lesznie. W przeszłości koncern energetyczny był już sponsorem tytularnym żużlowej Ekstraligi. Logo marki pojawiało się także na bandach torów i murawach stadionów podczas spotkań. Teraz pod swoje skrzydła wzięli też dwa utytułowane zespoły, więc nie dają zapomnieć o sobie w świecie żużla. – Dotychczasowe sukcesy gorzowskich żużlowców i udana współpraca z klubem to dla nas dobry argument by rozszerzyć wsparcie Enei dla Stali Gorzów. Mamy nadzieję, że zawodnicy właściwie wykorzystają nasze zaangażowanie i w nowym sezonie odniosą wiele sukcesów – mówi Marcin Wenzel, zastępca dyrektora Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką w Enei.
Zadowolony z przedłużenia współpracy jest także zarząd ebut.pl Stali. Czują się bowiem docenieni przez tak ogromną markę. Wynikiem tego jest rozszerzenie współpracy na tak szeroką skalę. – Bardzo cieszę się przede wszystkim z kontynuacji umowy, ponieważ Enea wspierała klub Stal Gorzów już we wcześniejszych latach. Współpraca ta nabiera charakteru długoterminowego i cieszy też fakt, że siła marketingowa Stali Gorzów została doceniona, o czym wskazuje rozszerzony charakter współpracy na drużynę seniorów w zbliżającym się sezonie 2023 – skwitował Waldemar Sadowski.
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!