Wraz z awansem do eWinner 1. Ligi Żużlowej SpecHouse PSŻ Poznań czekają zmiany. Jedną z nich jest nowy prezes zespołu.
Zaledwie dwa lata, tyle czasu wystarczyło nowemu zarządowi by z drugoligowego marazmu awansować na zaplecze PGE Ekstraligi. Jednym z ojców sukcesu jest niegdyś sponsor oraz człowiek zarządu – Jakub Kozaczyk, który wraz z drugą połową października objął funkcję prezesa klubu z Wielkopolski. – Przed nami jest bardzo duże wyzwanie, jakim będzie rywalizacja na zapleczu najlepszej ligi świata, musieliśmy zatem dokonać kilku zmian. Nie tylko tych widocznych gołym okiem, czyli wzmocnień personalnych drużyny czy dostosowania obiektu do standardów eWinner 1. Ligi, ale także w strukturach klubu. Stąd decyzja o wyłonieniu z zarządu prezesa i wiceprezesa, choć w kwestii zarządzania klubem niewiele się zmieni, bo najważniejsze decyzje będziemy oczywiście dalej wspólnie omawiać i podejmować – powiedział w informacji prasowej.
Ponadto zmiany nadeszły także w zarządzie klubu czy jego marketingu. Z uwagi na fakt, że Jakub Kozaczyk zaczął pełnić inną funkcję to wakat stał się w miejscu zarządu. Miejsce tę zapełni Remigiusz Świątek, którego firma dotychczas pełniła funkcję sponsora klubu. Z kolei za marketing odpowiadać zacznie Bartosz Kapczyński, który także nie jest postacią anonimową w czarnym sporcie. Przez wiele lat odpowiadał on za działania marketingowe w Starcie Gniezno.
W dotychczasowej kadrze zespołu z stolicy Wielkopolski znajduje się trzech zawodników – Kevin Fajfer, Jonas Seifert-Salk oraz Kacper Teska. Ponadto kontrakt ma zawrzeć Antonio Lindbäck. Niebawem mamy poznać kolejnych zawodników, którzy przywdzieją kewlar ze „Skorpionem” na piersi.
Debiutancki sezon na zapleczu PGE Ekstraligi ma być kolejnym krokiem w przód. PSŻ jednak za cel obrał bezpieczne utrzymanie się w lidze i bycie wypłacalnym dla swoich zawodników. – Naszym nadrzędnym celem jest utrzymanie się w lidze i prowadzenie zdrowego klubu. Będziemy beniaminkiem, naszym celem jest pozostanie w eWinner 1. Lidze i stworzenie fundamentów pod mocny zespół w kolejnych latach. Sezon 2023 ma być sezonem zadomowienia się w pierwszej lidze oraz wytężonych działań marketingowych oraz wizerunkowych naszego klubu – zakończył Kozaczyk.
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!