Gorzowski klub niejednokrotnie udowadniał, że marketing jest jego mocną stroną. W ostatnim czasie "żółto-niebiescy" ponownie wymyślili wiele sposobów na umilenie kibicom przerwy międzysezonowej. Przyjrzyjmy się organizowanym przez Stal akcjom.
Zawodnicy dzwonią do kibiców
Ebut.pl Stal Gorzów bardzo szybko, bo już 5 listopada, rozpoczęła sprzedaż karnetów na nadchodzący sezon 2024. Sprzedaż zamknięta (dla tegorocznych karnetowiczów) potrwa dwa tygodnie. Później będą mogli je kupić wszyscy kibice „żółto-niebieskich”. Na pierwszych nabywców wejściówek czekała prawdziwa niespodzianka. Do fanów, którzy dokonali zakupu tuż po rozpoczęciu sprzedaży, zadzwonili żużlowcy Stali – Szymon Woźniak i Oskar Fajfer.
– Byłem bardzo miło zaskoczony telefonem od Woźniaka. Podziękował za szybkie kupno karnetu. Następnie spytał jak mija dzień, po czym mieliśmy okazję, by nieco porozmawiać. Doceniam, że faktycznie miał ochotę na dłuższą rozmowę, a nie tylko szybki telefon. Myślę, że naprawdę wyjątkowo miły gest i oby więcej takich akcji w przyszłości – relacjonuje jeden z gorzowskich kibiców.
Woźniak początkowo wcielił się nawet w rolę… telemarketera. Nagranie jednej z rozmów opublikował gorzowski klub w swoich mediach społecznościowych. Telefony od zawodników fani odbierali na przestrzeni bieżącego tygodnia (od 13 listopada).
Stalowe święta
Nie była to zresztą jedyna marketingowa akcja Stali zaplanowana na najbliższe tygodnie bez żużla. 15 grudnia na Stadionie im. Edwarda Jancarza odbędzie się „Stalowy Jarmark Świąteczny”. Będzie to okazja do spotkania z całą drużyną, dekoracji choinki na murawie obiektu, a także wzięcia udziału w kiermaszu świątecznym. W ostatnich latach gorzowską tradycją stało się nagrywanie kolędy przez żużlowców i sztab Stali – najpewniej podobnie będzie również i teraz. Ta akcja również spotkała się z aprobatą fanów. W komentarzach pod postem klubu wielu z nich potwierdziło już swoje planowane przybycie.
Ponadto niedługo w Gorzowie ma pojawić się wielkoformatowy napis „I love Stal”, będący częścią nadchodzącej kampanii wizerunkowej klubu. Jak podaje portal eska.pl jeden z takich obiektów stanie na murawie stadionu właśnie 15 grudnia. Prezentuje się on następująco (Fot. Radosław Kalina, SpeedwayFotoPL):
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!