Przedwczoraj poznaliśmy nowego sponsora tytularnego drużyny Startu Gniezno. Prezes firmy Aforti Holding S.A. opowiada o współpracy z klubem i zamiarach na nadchodzący sezon.
Aforti Holding S.A. wspiera sport żużlowy w Gnieźnie od 2018 roku. Grupa do tej pory była sponsorem strategicznym, ponadto swoim mecenatem obejmowała drużynę młodzieżową, szkółkę żużlową, klubową telewizję czy podprowadzające gnieźnieńskiego Startu. Teraz współpraca zostanie rozszerzona i obejmie sponsoring tytularny pierwszoligowca z Gniezna.
– Bardzo serdecznie dziękuję za zaufanie, bo ta współpraca rozpoczęła się w lutym 2018 roku i za nami już trzy sezony! – mówi Klaudiusz Sytek, prezes Aforti Holding S.A. – Nie było możliwości, aby w 2018 roku wejść w miejsce sponsora tytularnego, które było zajęte. Byliśmy wtedy sponsorami drużyny juniorów. To był rok sukcesu, choć apetyt był większy – wspomina. Przypomnijmy, że młodzieżowy zespół Aforti Start Gniezno dotarł wówczas do finału Drużynowych Mistrzostw Polski Juniorów, gdzie niestety nie udało się wywalczyć medalu.
– W Sylwestra pojawiła się możliwość wejścia jako sponsor tytularny, skróciliśmy życzenia no i jesteśmy. Udało się szczęśliwie to ustalić. To ważna chwila dla nas. Nazwa firmy pojawia się obok Startu Gniezno – dodaje K.Sytek. – Każdy sezon, to co raz lepsze wyniki Startu w lidze. Skoro w ubiegłym roku było drugie miejsce, dwa lata temu trzecie, to może tutaj statystyka będzie nieubłagana – zastanawia się prezes Aforti Holding S.A.
Należy podkreślić, że negocjacje władz GTM Start Gniezno z Aforti Holding S.A. trwały bardzo krótko – szybko udało się wypracować stosowne porozumienie i zawrzeć umowę na zbliżające się dużymi krokami tegoroczne rozgrywki eWinner 1. Ligi Żużlowej. – Od początku współpracy ze Startem, kiedy dojechaliśmy na Wrzesińską 25, pierwsze pytanie jakie padło – czy można być sponsorem tytularnym. Wtedy to miejsce należało do firmy Car Gwarant. Uważam, że zrobiła ona bardzo dużo dobrego dla gnieźnieńskiego żużla – mówi K.Sytek w rozmowie z klubową telewizją StartTV.
–> ZOBACZ RÓWNIEŻ: START GNIEZNO POJEDZIE W LIDZE CZESKIEJ?!
– Jesteśmy zadowoleni ze współpracy – nie ukrywa prezes Aforti Holding S.A. – Jest odczuwalna różnica, jeśli porównujemy rozmowy tu w Gnieźnie i z innymi klubami. Mamy do czynienia z pełnym profesjonalizmem. Start ma za sobą kampanię crowdfundingową, objawił się na rynku kapitałowym. Powstała spółka akcyjna. Są podwaliny do tego, aby budować Ekstraligę w Gnieźnie. Chcemy w tym uczestniczyć! – przyznaje Klaudiusz Sytek. – Nikt nie twierdzi dziś, że Start wygra ligę i w przyszłym roku będziemy tę Ekstraligę mieć, ale podwaliny są. Byliśmy sponsorem szkółki, drużyny juniorów. To jest robione profesjonalnie i dzięki temu funkcjonuje. Dlaczego nie być sponsorem tytularnym? – dodaje prezes sponsora tytularnego żużlowców z Pierwszej Stolicy.
– Drużyna seniorska pojedzie jako Aforti Start Gniezno i bardzo się z tego faktu cieszę – podsumowuje Bartosz Kapczyński, dyrektor marketingu GTM Start Gniezno. – Szanuję osobę prezesa Klaudiusza Sytka. Negocjacje były bardzo, bardzo łatwe. Mogłoby się wydawać, że będzie ciężko, ale tak naprawdę w Sylwestra dogadaliśmy szczegóły. Trwało to kilka minut i mogliśmy uścisnąć wirtualną dłoń – nie kryje radości B.Kapczyński. – Dziś możemy cieszyć się z faktu, że tak silny gracz jak Grupa Aforti zostaje sponsorem tytularnym na sezon 2021 – dodaje działacz klubu z Wrzesińskiej 25.
–> ZOBACZ RÓWNIEŻ: W SEZONIE 2021 POWRACA WIELKIE ŚCIGANIE W GNIEŹNIE
Przez ostatnie trzy sezony zespół z Gniezna mógł liczyć na wsparcie firmy Car Gwarant Service, która była sponsorem tytularnym w latach 2018-2020. – Chciałbym tutaj bardzo serdecznie podziękować za ten czas. To bardzo duży zastrzyk. Firma jest dalej z nami i będziemy współpracować – dodaje B.Kapczyński. – Nie zapominamy o firmach Kapi Meble i Budex – to nasi sponsorzy tytularni z sezonu 2020. Długa nazwa pozwoliła nam utrzymać płynność i stabilność finansową w tym trudnym roku. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesów w sezonie 2020. Dziś mamy Grupę Aforti, Na ten rok cele i ambicje są wysokie, mam nadzieję, że z tymi sponsorami zrobimy to w jak najlepszy sposób – kończy dyrektor marketingu w klubie z Grodu Lecha.
Źródło: inf. prasowa
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!