Marketing jest bardzo ważną częścią sportu. PSŻ Poznań dobrze o tym wie i rusza z ciekawą akcją przed ćwierćfinałami play-off.
#Orzechowaosada PSŻ Poznań przeżył niesamowity sezon. W pewnym momencie groził im spadek do Krajowej Ligi Żużlowej. Chwilę później sięgali szczytu w Metalkas 2. Ekstralidze. Ostatecznie dostali się do play-off i powalczą o awans do półfinału z Abramczyk Polonią Bydgoszcz.
Sposób promocji tego spotkania w wykonaniu ekipy z Poznania jest niekonwencjonalny, lecz bardzo ciekawy. Znamy już sytuacje, gdy kluby rozdają bilety na mecz za darmo. Wiele drużyn organizuje konkursy artystyczne z nagrodami. Inni zachęcają swoich kibiców do aktywności w social media. Jednak PSŻ Poznań poszedł o krok dalej i przygotował bardzo ciekawy sposób promocji swojego spotkania ćwierćfinałowego.
PSŻ Poznań za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych, zachęcił kibiców do rozwieszania plakatów. Klub przygotował plakaty, które kibice mogą odbierać i rozwieszać w miejscach, gdzie przykują uwagę ludzi. Klub zaznacza jednak aby plakaty zamieszczać tylko i wyłącznie w miejscu, gdzie właściciel wyraża na to zgodę lub na swoim terenie prywatnym. Plakaty można także wywiesić na swoich social media w formie cyfrowej. Wszystko to ma na celu promować nadchodzący pojedynek z Abramczyk Polonią Bydgoszcz, którego stawką będzie jazda w półfinale play-off w Metalkas 2. Ekstralidze.
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!