Dopiero co wystartowała, a już ma bardzo dobre wyniki. Hit drugiej kolejki 2. Ligi Żużlowej - mecz Opole – Krosno, transmitowany na antenie Motowizji obejrzało 60 tysięcy widzów.
2. Liga Żużlowa zaczęła sezon 31. lipca z udziałem sześciu drużyn z Krosna, Opola, Poznania, Rawicza, Rzeszowa i niemieckiego Wittstock. W każdej ligowej kolejce Motowizja transmituje wszystkie 3 mecze na żywo: w piątek o godz.15.45, a w sobotę i niedzielę o godz.11.30. Już w 2. kolejce oglądalność trzeciej klasy rozgrywkowej okazała się bardzo dobra. Mecz na szczycie OK Bedmet Kolejarz Opole – Wilki Krosno zanotował 60. tysięczną widownię.
– 60 tysięcy widzów, oglądających transmisje z Opola przekroczyło wszelkie nasze oczekiwania i rokuje nadzieje na o wiele większe wyniki we wrześniu. Nie zapominajmy, że trwa obecnie szczyt sezonu urlopowego i wielu naszych widzów chwilowo nie ma dostępu do telewizji. Sam staram się oglądać na bieżąco. Byłem też na inauguracji sezonu w Rzeszowie i już po pierwszym meczu stałem się wielkim fanem żużla, który jest niezaprzeczalnym hitem roku 2020 na antenie Motowizji – mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.
– Cieszymy się, że już na starcie sezonu w 2. lidze otrzymaliśmy tak duże zaufanie i wsparcie fanów żużla. Serdecznie za to dziękujemy. To bardzo podbudowuje i daje jeszcze więcej energii do pracy. Pokazuje też, że w tej klasie rozgrywkowej jest ukryty potencjał, który z każdym meczem coraz mocniej odkrywamy. Hasło #nowawizjazuzla staje się coraz bardziej popularne, a zaproponowana przez nas realizacja meczów i postawienie w obsadach na kobiety oraz przedstawianie historii klubów czy miast okazują się słuszną drogą – komentuje Gabriel Waliszko, koordynator projektu żużlowego w Motowizji.
źródło: inf. prasowa
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!