Co roku kluby Nice 1 Ligi Żużlowej, za pośrednictwem sponsora tytularnego ligi, organizują licytacje ciekawych gadżetów, które pokazują jak mocno w ostatnim czasie rozwinęły się marketingowo. W tym roku również nie brakuje ciekawych propozycji dla fanów sportu żużlowego.
Cały dochód z tegorocznych licytacji zostanie przeznaczony na nagrody w turniejach Nice Cup. Do najciekawszych propozycji w tym roku należą przede wszystkim medal za wicemistrzostwo Nice 1 Ligi Żużlowej z sezonu 2016 dla drużyny Orła Łódź czy mistrzowska patera za wygranie ligi zdobyta przez Speed Car Motor Lublin. Na licytacjach jak zwykle nie zabrakło ciekawych plastronów, które dodatkowo dołożył promotor cyklu SEC, firma One Sport. Sponsor rozgrywek, firma Nice, wystawiła w tym roku na licytacje także unikatowe bluzy oraz koszulki z podpisami 20 najlepszych zawodników minionego 5-lecia Nice 1 Ligi Żużlowej. Przypominamy, że w marcu w Nadarzynie odbyła się wielka gala, w trakcie której zawodnikiem 5-lecia ligi został Norbert Kościuch. Wyprzedził on minimalnie Hansa Andersena oraz Maksima Bogdanowa.
Wszystkie pozycje można znaleźć pod tym linkiem: https://allegro.pl/uzytkownik/wts_warszawa. Potrwają one do piątku. Największą inwencją po raz kolejny wykazali się marketingowcy Orła Łódź. W ubiegłym roku na aukcje przekazali oni płytę CD z hymnem klubowym w wersji karaoke. W tym roku najciekawiej prezentuje się… oryginalna paczka kawy ziarnistej kibica Orła Łódź.
Na przestrzeni ostatnich 5-ciu lat w trakcie corocznych licytacji drużyny Nice 1 Ligi Żużlowej zebrały łącznie blisko 35 tys. zł. Środki przeznaczono na pomoc w rehabilitacji Witalija Biełousowa, Adriana Woźniaka oraz Tomasza Golloba.
źródło: inf. prasowa
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!