⨉
⨉
  • O serwisie
  • Współpraca i reklama
  • Autorzy
  • Kontakt
  • Regulamin serwisu
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Zaloguj się
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
F1 speedwaynews speedway
  • Reprezentacja
  • Juniorzy
  • PGE Ekstraliga
    • Składy
    • Terminarz i wyniki
    • Statystyki
  • Ekstraliga U24
    • Składy
    • Terminarz i wyniki
  • Metalkas 2. Ekstraliga
    • Składy 
    • Terminarz i wyniki
    • Statystyki
  • Krajowa Liga Żużlowa
    • Składy
    • Terminarz i wyniki
    • Statystyki
  • SGP / DPŚ / SON
    • TERMINARZ/WYNIKI SGP
    • TERMINARZ/WYNIKI SON
  • SGP 2
    • TERMINARZ/WYNIKI SGP 2
  • TERMINARZ/WYNIKI SEC
    • SEC
  • Inne kraje
    • Anglia
    • Szwecja
    • Dania
    • Rosja
    • Czechy
    • Niemcy
    • Francja
    • Australia
    • Inne
  • Pozostałe turnieje
  • Mini żużel/250cc
  • Inne odmiany żużla
  • Speedrower
  • Detektor Krytyka
  • Formuła 1
  • Relacje LIVE
Zakończona
 Logo FINAŁ Indywidualnego Pucharu Polski 85-140cc w Wawrowie
19.10.2025 12:00
Zakończona
 Logo FINAŁ DMP 85-140cc w Wawrowie
18.10.2025 14:00
Zakończona
 Logo Puchar MACEC w Pardubicach
18.10.2025 12:00
Zakończona
Glasgow Tigers Logo
51:39
../../../wp-content/uploads/2022/11/Nowy-projekt-5.png Logo
17.10.2025 20:30
Zakończona
Poole Pirates Logo
51:39
../../../wp-content/uploads/2022/11/Nowy-projekt-6.png Logo
15.10.2025 20:30
Zakończona
 Logo 4. runda Extraligi w Žarnovicy
12.10.2025 14:00
jak-laczyc-wiele-promocji-aby-uzyskac-maksymalne-korzysci
jak-laczyc-wiele-promocji-aby-uzyskac-maksymalne-korzysci
Strona główna » Jak łączyć wiele promocji, aby uzyskać maksymalne korzyści?

Jak łączyć wiele promocji, aby uzyskać maksymalne korzyści?

  • Artykuł sponsorowany
  • Artykuły gościnne
28 stycznia 2025 Ten artykuł przeczytasz w 9 minut

speedwaynews.pl

Jak łączyć wiele promocji, aby uzyskać maksymalne korzyści?

Promocja sprzedażowa lub ogólnie oferta promocyjna to dobra strategia, która pozwala przyciągnąć klientów, zarówno nowych, jak i przekonać już obecnych do powrotu lub ponownego zainteresowania się taką właśnie ofertą. Dzieje się tak dlatego, że skuteczna akcja promocyjna jest dobra zarówno dla przedsiębiorcy, jak i konsumenta.

Wystarczy spojrzeć na popularność bonusów w kasynach online takich jak Xon Bet PL – obie strony mają z nich korzyści. Gracze otrzymują darmowe środki na granie, a samo kasyno powiększa liczbę użytkowników, którzy zarejestrowali się w nim skuszeni atrakcyjną ofertą powitalną.

Ten sam mechanizm działa w wielu innych sytuacjach. W końcu konsumenci uwielbiają kupować produkty po niższej cenie lub z jakąś inną zachętą dla przyszłych zakupów. Z kolei sprzedawca, oprócz tego, że jego sklep będzie miał większą popularność, odniesie także korzyści ze  zwiększonych przychodów i lojalności wśród potencjalnych klientów także w przyszłości.

Aby jednak tak się stało, promocja musi być bardzo dobrze zaplanowana. Na koniec dnia (lub okresu promocji) sprzedawca musi wiedzieć, jaki był zysk, aby mieć pewność, że czas i inwestycje w akcje były tego warte.  A to oznacza, że jako klienci mamy tutaj wiele możliwości działania – bo możemy mieć pewność, że każda promocja udostępniona przez duże firmy i znane marki została drobiazgowo przeanalizowana. Zatem jeśli dobrze ją wykorzystamy i przy odrobinie szczęścia połączymy z innymi opcjami, możemy naprawdę sporo na tym zyskać.

W tym opracowaniu wybraliśmy wszystko, co warto wiedzieć o przeprowadzaniu promocji sprzedaży, aby móc bardziej świadomie je przeanalizować i lepiej wykorzystać dla własnych potrzeb zakupowych. 

Na czym ogólnie polegają promocje i jak je łączyć z punktu widzenia klienta?

Promocja sprzedaży jest jednym z najczęściej używanych narzędzi marketingowych służących poprawie wyników handlowych i relacji z klientami. Charakteryzuje się korzyściami oferowanymi konsumentowi (głównie niższymi cenami) przez ograniczony czas, zachęcaniem do zakupów, zwiększaniem średniego obrotu, eksperymentowaniem z narzędziami marketingowymi i innymi celami określonymi przez firmę lub sklep.

Dzięki tej inicjatywie możliwe jest np.:

  • wprowadzenie na rynek nowego produktu lub usługi, 
  • zwiększenie wolumenu sprzedaży (a tym samym zwiększenie przychodów), 
  • pozyskanie nowych klientów, 
  • przesunięcia magazynowe,
  • promowanie lojalności wśród klientów.

Jednak nie wystarczy przykleić naklejkę „wyprzedaż” na witrynie sklepu (lub wstawić baner na stronie internetowej) i czekać na rezultaty. Aby promocja odniosła sukces, ważne jest, aby zaplanować akcję w najdrobniejszych szczegółach i dokładnie wiedzieć, dokąd chcesz dotrzeć i do jakich odbiorców chcesz dotrzeć. 

A to oznacza, że świadomy klient nie tylko znajdzie wiele takich promocji, to jeszcze przy odrobinie szczęścia zdoła połączyć najciekawsze z nich, uzyskując kumulację korzyści. Oto kilka możliwych opcji, na które warto zwrócić uwagę:

Unikalne i progresywne rabaty

Rabaty to najczęstszy rodzaj promocji sprzedaży w firmach wszystkich segmentów. Można go zastosować indywidualnie do produktów/usług lub wdrożyć w modelu progresywnym, gdy rabat rośnie wraz z ilością zakupionych artykułów (przykład: popularny u nas sklep z elektroniką udzielający rabatu 5% na jedną sztukę, 10% na drugą, 15% na trzeci produkt i tak dalej). 

Możesz taką opcję sprytnie wykorzystać, analizując regulamin. Na przykład jeśli dysponujesz jakimikolwiek możliwościami rabatowymi (punkty lojalnościowe, payback, kupony zniżkowe, karta stałego klienta, kupon podarunkowy), to za najdroższy produkt zapłać właśnie w ten sposób, redukując maksymalnie kwotę pieniężną do zapłaty.

Nieco mniej etycznym sposobem jest sprawdzenie, czy regulamin promocji nie zawiera dość popularnego błędu – mamy tutaj na myśli furtkę lub nieścisłość umożliwiającą na przykład zakup trzech produktów, w efekcie czego na trzeci uzyskujemy rabat 15%… a następnie dokonanie zwrotu dwóch pierwszych. Dzięki temu okazuje się, że kupiliśmy ten jeden produkt, na którym nam zależało w cenie obniżonej o 15% wobec wyjściowej.

Największym ryzykiem związanym ze zniżkami jest prawdopodobieństwo utraty pieniędzy, jeśli nie firma nie dysponuje dobrą kontrolą finansową. Definiując rabat, należy wziąć pod uwagę nie tylko cenę zapłaconą za produkt czy materiały użyte w usłudze, ale także inne koszty zmienne, takie jak podatki, robocizna, prowizje itp. Dlatego też przed skorzystaniem z takich opcji, należy bardzo uważnie prześledzić ich regulamin. Tak na wszelki wypadek.

Programy lojalnościowe i polecające

Bonusy za kolejną wizytę lub promocje „poleć znajomemu” to świetne strategie zwiększania sprzedaży i stałych klientów, a także przyciągania nowych konsumentów. Bardziej rozbudowaną wersją bonusu jest program lojalnościowy, który pozwala klientowi zbierać punkty lub kupony i wymieniać je na nagrody lub rabaty w firmie. 

Jak z tego skorzystać? Udostępnij swój odnośnik lub kod polecający, gdzie tylko się da. Wcale nie wyłącznie znajomym – nawet obcym ludziom w Internecie, zachęcając ich do zakupu poprzez ten właśnie link polecający. Nikt nie sprawdzi, czy potencjalny klient jest faktycznie Twoim znajomym!

Osoby poniżej 18 roku życia nie mogą brać udziału w grach hazardowych. Pamiętaj, że hazard/kasyna stwarzają wysokie ryzyko straty finansowej, a nadmierna gra może powodować zagrożenie dla zdrowia.

Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News

Obserwuj nas!
  • Tagi
  • Artykuł gościnny
  • Artykuł sponsorowany

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane artykuły

Monster Energy napędza mistrza! Woffinden wyznacza nowe granice

Sport żużlowy. Monster Energy napędza mistrza! Woffinden wyznacza nowe granice

speedwaynews.pl

  • Artykuł sponsorowany
10 września 2025

Tai Woffinden od lat kojarzony jest nie tylko z żużlowymi sukcesami, ale także z marką Monster Energy. Zielone logo z charakterystycznym „M” stało się jego znakiem rozpoznawczym i symbolem stylu życia, w którym dominują adrenalina i odwaga.

Mistrz świata prosto z mostu! Takiej publikacji jeszcze nie było!

Żużel: Mistrz świata prosto z mostu! Takiej publikacji jeszcze nie było!

Wojciech Jagodziński

  • Artykuł sponsorowany
26 sierpnia 2025

Nickiego Pedersena nie trzeba przedstawiać żadnemu fanowi żużla na świecie. Trzykrotny mistrz świata zawsze znany był z ciętego języka, bardzo żywiołowych reakcji i niesamowitego zaangażowania na torze. Po latach wypełnionych kontrowersjami, kontuzjami i sukcesami w końcu postanowił opowiedzieć o wszystkim ze swojej perspektywy, perspektywy jednego z najbardziej doświadczonych żużlowców globu. Pod patronatem wydawnictwa SQN w […]

Jak założyć konto w Vavada Poland i zacząć grać

Jak założyć konto w Vavada Poland i zacząć grać

speedwaynews.pl

  • Artykuł sponsorowany
30 lipca 2025

Szczegółowy przewodnik po tworzeniu konta, potwierdzaniu tożsamości i aktywacji konta w Vavada Casino dla polskich użytkowników. Wszystkie ważne niuanse i zalecenia.

Dlaczego Niebanalne Prezenty Zostają w Pamięci?

Dlaczego Niebanalne Prezenty Zostają w Pamięci?

speedwaynews.pl

  • Artykuł sponsorowany
3 czerwca 2025

Niebanalne prezenty mają niezwykłą moc tworzenia wspomnień, które pozostają z nami na długie lata. Kolejny zestaw mydełek czy haftowanych ręczników szybko popada w zapomnienie, jednak to właśnie wyjątkowe upominki budują trwałe więzi między ludźmi.

Nie tylko wyścigi są zespołowe – praca we dwoje wraca do łask

Nie tylko wyścigi są zespołowe – praca we dwoje wraca do łask

speedwaynews.pl

  • Artykuł sponsorowany
6 maja 2025

Dowiedz się, dlaczego podwójna obsada wraca do łask i jakie korzyści niesie praca zespołowa w trasie. Sprawdź też oferty na Jooble.

Czym zastąpić wodę do picia gdy dopada nas pragnienie?

Czym zastąpić wodę do picia gdy dopada nas pragnienie?

speedwaynews.pl

  • Artykuł sponsorowany
3 maja 2025

Woda jest niezastąpionym elementem naszej codziennej diety. Jednak czasami mamy ochotę na coś innego, co nie tylko ugasi pragnienie, ale także dostarczy dodatkowych korzyści dla organizmu. Na rynku dostępne jest wiele alternatyw, które zaspokoją Twoje potrzeby. Poznaj je bliżej.

Jak grać w bakarata: proste zasady i praktyczne porady

Jak grać w bakarata: proste zasady i praktyczne porady

speedwaynews.pl

  • Artykuł sponsorowany
25 kwietnia 2025

Poznaj podstawowe zasady bakarata i sprawdzone wskazówki dla początkujących i doświadczonych graczy. Jasne strategie i czego unikać przy stole.

Adrenalina w grze: Dlaczego fani wyścigów szukają emocji także w kasynach

Adrenalina w grze: Dlaczego fani wyścigów szukają emocji także w kasynach

speedwaynews.pl

  • Artykuł sponsorowany
25 kwietnia 2025

Już od wielu lat można spotkać się z sytuacją, gdzie fani różnych wyścigów szukają innych sposobów na adrenalinę. Dlatego też jedni startują w amatorskich zawodach, inni zaś stawiają na sporty ekstremalne. Ale można także spotkać się z sytuacją, kiedy to emocje poszukiwane są także w kasynach. W naszym artykule przyjrzymy się temu, dlaczego takie osoby szukają emocji właśnie w kasynach.

Kontrowersje sędziowskie w La Lidze 24/25 – Real kontra arbitrzy

Kontrowersje sędziowskie w La Lidze 24/25 – Real kontra arbitrzy

speedwaynews.pl

  • Artykuł sponsorowany
24 kwietnia 2025

Real Madryt i kontrowersje sędziowskie w La Lidze 24/25. Presja, reformy, rankingi i bukmacherzy – sprawdź, co się dzieje!

Chicken Road – Jak Grać

Chicken Road – Jak Grać

speedwaynews.pl

  • Artykuł sponsorowany
24 kwietnia 2025

Poznaj zasady gry Chicken Road, odbierz 30 free spins i zacznij swoją przygodę z kasynem online. Dowiedz się, jak działa jackpot i dlaczego gra zyskuje popularność w Polsce.

Galeria

Po dwóch latach wrócili do ścigania. Wyjątkowe święto (galeria)


9 listopada 2025, zdjęć: 0

Po dwóch latach wrócili do ścigania. Wyjątkowe święto (galeria)

Mazurek Dąbrowskiego na malutkim torze w Niemczech (galeria)


18 października 2025, zdjęć: 0

Mazurek Dąbrowskiego na malutkim torze w Niemczech (galeria)

Jechali w niepełnym składzie a i tak wygrali. Celina Liebmann liderką


5 października 2025, zdjęć: 0

Jechali w niepełnym składzie a i tak wygrali. Celina Liebmann liderką

Pech byłego zawodnika Stali. Szalone zawody z deszczem w tle


6 września 2025, zdjęć: 0

Pech byłego zawodnika Stali. Szalone zawody z deszczem w tle

Zobacz wszystkie galerie

Patronat medialny - zawodnicy

  • Adam Bednář

  • Mateusz Bartkowiak

  • Wiktor Lampart

  • Krystian Pieszczek

  • Michał Knapp

  • Mateusz Cierniak

  • Tobiasz Musielak

Urodziny obchodzą dziś

  • Andrij Rozaliuk

    Andrij Rozaliuk

    05.12.2000r. (25l.)
  • Po dwóch latach wrócili do ścigania. Wyjątkowe święto (galeria)

    Nicolai Heiselberg

    05.12.2005r. (20l.)

PGE EKSTRALIGA

Drużyny M PKT B +/-
Orlen Oil Motor Lublin 14 33 7 260
Betard Sparta Wrocław 14 26 6 115
KS Apator Toruń 0 0 0 0
Gezet Stal Gorzów 14 10 1 -118
Bayersystem GKM Grudziądz 14 18 4 56
Stelmet Falubaz Zielona Góra 14 15 3 -108
Krono-Plast Włókniarz Częstochowa 14 7 1 -111
INNPRO ROW Rybnik 14 4 0 -205
PRES Grupa Deweloperska Toruń 14 26 5 111

METALKAS 2. EKSTRALIGA

Drużyny M PKT B +/-
Fogo Unia Leszno 14 33 7 274
Abramczyk Polonia Bydgoszcz 14 28 6 177
Moonfin Malesa Ostrów Wielkopolski 14 8 1 -91
Hunters PSŻ Poznań 14 17 4 -42
Cellfast Wilki Krosno 14 21 4 31
Orzeł Łódź 0 0 0 0
Texom Stal Rzeszów 14 18 3 -23
Autona Unia Tarnów 14 6 1 -197
H.Skrzydlewska Orzeł Łódź 14 9 2 -129

KRAJOWA LIGA ŻUŻLOWA

Drużyny M PKT B +/-
Wybrzeże Gdańsk 12 28 6 134
Ultrapur Start Gniezno 12 23 5 119
PKS Polonia Piła 0 0 0 0
OK Kolejarz Opole 12 5 1 -74
Trans MF Landshut Devils 12 10 2 -30
Optibet Lokomotiv Daugavpils 0 0 0 0
Speedway Kraków 12 4 0 -192
Lokomotiv Daugavpils 12 15 3 -39
Pronergy Polonia Piła 12 20 4 82

PARTNERZY

PARTNERZY

PARTNERZY

SpeedwayNews Logo

Wydawca:
IBO Media Dagmara Starzec
32-015 Stanisławice 318
e-mail: kontakt@speedwaynews.pl

  • Kontakt z redakcją
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Pokaż się u nas
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Informacje o RODO
  • Zarejestruj się
  • O serwisie
  • Galerie zdjęć

2025 © speedwaynews.pl - Wszelkie prawa autorskie wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie informacji i tekstów zabronione

Na portalu speedwaynews.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Ustawienia plików cookiesZgadzam się
Zarządzaj polityką cookies

Polityka prywatności

Serwis speedwaynews.pl zaktualizował swój Regulamin i Politykę prywatności w związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE (RODO).

W związku z powyższym chcielibyśmy poinformować Cię o kilku istotnych informacjach związanych z przetwarzaniem Twoich danych. Pod adresem Informacje o RODO dowiesz się więcej na temat sposobu gromadzenia, wykorzystywania i udostępniania danych przez nasz serwis. Prosimy zapoznaj się z opisanymi zasadami i zaakceptuj je poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.
Wymagane
Always Enabled
Nie wymagane
SAVE & ACCEPT