Pomagają szpitalom, sponsorują klub, przeprowadzają transmisje sportowe, a teraz okazują wsparcie zawodnikowi w potrzebie. Nie ulega wątpliwości, że firma Eltrox, sponsor tytularny Włókniarza Częstochowa, przebojem wdarła się do żużlowego świata i zaangażowała się w czarny sport na maksymalnym pułapie.
Oby jak najwięcej takich firm, oby jak najwięcej takich inicjatyw. Jason Doyle w pełni zasłużenie został skrytykowany za postawę w meczu przeciwko RM Solar Falubazowi Zielona Góra, kiedy to zdobył zaledwie dwa punkty plus bonus, przegrywając nawet w jednym z biegów z juniorem gości, Norbertem Krakowiakiem. Jego Włókniarz przegrał 43:47 i śmiało można stwierdzić, że gdyby mistrz świata z 2017 roku pojechał na swoim wysokim poziomie, to „Lwy” prawdopodobnie cieszyłyby się ze zwycięstwa. Nie dziwi także porcja gwizdów, jaką Doyle zebrał w trakcie meczu.
Po spotkaniu 34-latek został skrytykowany zewsząd. Nawet prezes klubu, Michał Świącik wyraził swoje niezadowolenie. Warto jednak oddzielić krytykę od powszechnie panującego w Internecie hejtu. Niestety, granica bywa tutaj bardzo cienka i niektórych kiepska forma Doyle'a zbyt mocno poniosła w kontekście negatywnych komentarzy. I tutaj, w tym newralgicznym momencie, z odsieczą ruszył Eltrox.
Potentat z branży monitoringu oraz systemów zabezpieczeń wymyślił akcję #MuremzaJasonem, w której to kibice mogą udostępniać zdjęcia z wyżej wymienionym hasztagiem, okazujące wsparcie mistrzowi świata.
– Wszyscy przyglądaliśmy się ostatnim meczom Włókniarza i wiemy, jaka jest sytuacja. Wpadliśmy na taki pomysł, ponieważ wiemy, że Jason to świetny sportowiec i nie przestajemy w niego wierzyć, mimo jego ostatnich potknięć – powiedziała Monika Tomczak, specjalistka ds. marketingu w firmie Eltrox.
To jeszcze nie koniec, ponieważ Eltrox chce nagrodzić tych kibiców, którzy zademonstrują najlepsze, najciekawsze zdjęcia z podpisem #MuremzaJasonem. Do wygrania będą bowiem klubowe szaliki.
Wypożyczony z eWinner Apatora Toruń Doyle legitymuje się obecnie 22. średnią biegopunktową w PGE Ekstralidze (1,788). Czy akcja #MuremzaJasonem sprawi, że sam zainteresowany odzyska formę i "zamuruje" fanów z zachwytu?
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!