Polski Związek Motorowy ogłasza konkurs ofert w celu wyłonienia promotora cyklu co najmniej trzech towarzyskich meczów żużlowej reprezentacji Polski na lata 2019-2021.
Jest to o tyle interesujące, że nie dalej jak w lipcu informowaliśmy Państwa dokładnie o tym samym. Wówczas Polski Związek Motorowy przekazywał, iż do 20 września zostanie dokonany wybór oferty i wyłoniona zostanie firma, która będzie zajmowała się promowaniem Żużlowej Reprezentacji Polski w kolejnych latach.
Do zadań promotora cyklu spotkań towarzyskich reprezentacji Polski należeć będzie m.in. organizacja minimum trzech spotkań biało-czerwonych każdego roku czyli łącznie blisko dziesięć meczów przez okres trzech lat, a także m.in. przygotowanie koncepcji i biznes planu, przygotowanie promocji, także tej medialnej. Promotor będzie musiał znaleźć również sponsora strategicznego, który pozwoli sfinansować występy najlepszych zawodników świata. Polski Związek Motorowy wymaga od potencjalnego promotora dwóch rzeczy – doświadczenia w organizacji wydarzeń sportowych i meczów o charakterze towarzyskim oraz doświadczenie we współpracy z mediami.
Współpraca One Sport z Żużlową Reprezentacją Polski nawiązana została w maju 2016 roku. Oczywiście toruńska firma może się również zgłosić do dalszej współpracy. Oferenci zostaną powiadomieni o wyborze oferty niezwłocznie po dokonaniu wyboru. Ogłoszenie o wyborze oferty zostanie również zamieszczone w siedzibie Polskiego Związku Motorowego przy ul. Kazimierzowskiej 66 w Warszawie (02-518).
źródło: PZM
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!