Najbliższe dni mogą okazać się przełomowymi dla krakowskiego żużla. 26 września rozpoczęło się głosowanie w ramach tegorocznej edycji BO miasta Krakowa. Wśród projektów, na które mieszkańcy będą mogli oddawać swoje głosy, znajdują się też dwa, zgłoszone z ramienia TŻ Wanda Krakowskie Smoki.
Działania, które zarząd, kierowany przez Marcina Kromolińskiego, podjął już w marcu, nabierają tempa. Najbliższe dni są niezwykle ważne dla dalszych poczynań Towarzystwa. To od tego, które projekty wybiorą krakowianie, zależy, czy otrzymają oni niezbędne fundusze. – Na początku kwietnia składając nasze projekty, byliśmy przekonani, że dotrą do finału. W ich przygotowanie włożyliśmy bowiem nie tylko dużo pracy, ale i serca. Kierowała nami chęć do podarowania stolicy Małopolski klubu żużlowego, na który zasługuje – mówi Marcin Kromoliński, prezes Towarzystwa. – Tak powstały projekty 79 i 38. Pierwszy z nich, ogólnomiejski, zakłada między innymi bezpłatny wstęp na mecze żużlowe w sezonie 2021. Drugi, dzielnicowy, to kompleksowe szkolenie młodzieży. Obydwa projekty mają duży potencjał i mocno wierzymy w to, że dostrzegą go też mieszkańcy Krakowa – dodaje.
Mieszkańcy miasta mogą oddawać głosy do 5 października przez internet, za pomocą platformy dostępnej w czasie głosowania, bądź tradycyjnie, w punktach głosowania. Jak wyjaśnia Kromoliński: – Głosować można na dwa sposoby – online i osobiście w punktach wyznaczonych w danej dzielnicy. Obydwie formy głosowania nie wymagają od mieszkańców poświęcenia dużej ilości czasu. Wierzymy w to, że fani czarnego sportu z Krakowa znajdą czas na wsparcie odbudowy tej dyscypliny sportu w swoim mieście. Swój głos może oddać każdy. Nie trzeba być pełnoletnim, niekonieczny jest też meldunek w Krakowie. Procedura głosowania jest bardzo prosta.
Aby głos każdego głosującego mieszkańca był ważny, musi on również wybrać łącznie 6 różnych projektów – 3 głosy na zadania o charakterze ogólnomiejskim i 3 głosy na zadania o charakterze dzielnicowym w dzielnicy zamieszkania. Należy im również przyznać od 1 do 3 punktów.
W ubiegłym tygodniu Towarzystwo podjęło ze sporym zaangażowaniem działania, mające na celu promocję projektów, które znalazły się w Budżecie Obywatelskim. – Staramy się dać z siebie wszystko – zarówno poprzez działania promocyjne (m.in. reklama w Radio Kraków, spot z sobowtórem Chucka Norrisa, reklama w wiatach przystanków), biznesowe (pozyskanie partnerów, w tym partnerów głównych – Moya oraz Market Ubezpieczeń), jak i prowadzące do startów w sezonie ligowym 2021 (m.in. przyjęcie w poczet członków rzeczywistych PZM, pozyskiwanie partnerów) – przekonuje prezes Towarzystwa.
Teraz wszystko leży już w gestii mieszkańców Grodu Kraka. To oni zadecydują o tym, czy ponownie usłyszymy warkot silników zawodników krakowskiej drużyny.
źródło: inf. własna
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!