Texom Stal Rzeszów, którą zarządza spółka H69 Speedway S.A. poinformowała, iż w jej struktury, a dokładniej do członkostwa w zarządzie dołącza nowa postać. To osoba, którą rzeszowscy kibice dobrze znają.
Marek Ustrobiński – bo o nim mowa – jest przede wszystkim byłym wieloletnim prezydentem Rzeszowa. Obecnie sprawuje funkcję prezesa Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Rzeszowie. Rzeszowscy kibice, śledzący tamtejszy żużel od lat dobrze znają postać nowego członka zarządu, gdyż bardzo często był on obecny na żużlowych meczach przy Hetmańskiej. Spółka, której jest prezesem, od dłuższego czasu jest sponsorem rzeszowskiej drużyny. – Od lat jestem związany z rzeszowskim sportem motorowym. Bardzo zależy mi na tym, by rzeszowski żużel wrócił na należne mu miejsce na polskiej scenie tego sportu. Spółka, która obecnie zarządza klubem to zespół ambitnych ludzi, którzy dają nadzieję na reaktywację rzeszowskiego żużla. Dlatego postanowiłem pomóc i zaangażować się w prace klubu – mówi Ustrobiński.
Zadowolenia z tego ruchu nie kryje prezes klubu, Łukasz Rojek, sygnalizując, że może on być korzyścią na kilku polach. – To, że pan Marek Ustrobiński dołączył do zarządu naszej spółki to dla nas bardzo dobra wiadomość. Ważne wydarzenie, dzięki któremu klub zyskuje wizerunkowo, prestiżowo bo pan Ustrobiński to wieloletni wiceprezydent Rzeszowa, ale co najważniejsze bardzo dobry menedżer i sprawny organizator. Jego umiejętności są dla nas nie do przecenienia. Bardzo nas cieszy także wsparcie prezydenta miasta. To ważny komunikat mówiący o tym, że jesteśmy potrzebni i działamy we właściwym kierunku, także dla dobra miasta.
Pierwszorzędnym celem klubu znad Wisłoka jest najpierw awans do 1. Ligi Żużlowej, który ma być zrealizowany jeszcze w tym roku. Natomiast długofalowo rzeszowianie celują zasilenie szeregów PGE Ekstraligi. Ten cel to plan na lata 2028-2032. Dodajmy, że ambitnym i wymagającym dużych nakładów finansowych celem jest budowa „Centrum Sportu Motorowego”. Poza mini-torem dla szkółki żużlowej, ma ono być wyposażone w tor kartingowy, tor crossowy i pitbike’owy. W planach jest także pełnowymiarowy, niezależny tor żużlowy z odpowiednim zapleczem i trybunami.
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!