Motor Lublin w sezonie 2020 nie odnotował co prawda rewelacyjnego wyniku sportowego, ale to co osiągnęli pod kątem marketingowym, może budzić podziw.
Jak wyliczyli specjaliści, wartość jaką na rynku reklamowym miała "marka" Motor Lublin wyniosła… 26 milionów złotych. Ogromny wpływ na taką popularność miała nietuzinkowa akcja kibiców, którzy oglądali mecze żużlowe z podnośników w związku z ograniczeniami liczebności widzów na trybunach.
Oto komunikat klubu dotyczący sukcesu marketingowego:
Wspólnie udało nam się pobić kolejny rekord i udowodnić, że nasze miasto żyje czarnym sportem. Według otrzymanego raportu marketingowego za sezon 2020 sporządzonego przez firmę Sponsoring Insight, zwrot marketingowy Miasta Lublin wyniósł ponad 26 milionów złotych.
Nie byłoby to możliwe bez ogromnego zaangażowania całego środowiska skupionego wokół lubelskiego speedwaya, które stale rośnie. Hitem marketingowym minionego sezonu stali się kibice Motoru, oglądający zmagania naszej drużyny z podniebnego sektora stworzonego przez podnośniki firmy AB TRANS. Inicjatywa ta odbiła się szerokim echem na całym świecie od Australii po Stany Zjednoczone.
Jako mieszkańcy Lublina, jesteśmy dumni, że o naszym mieście i klubie mówił cały świat.
Dziękujemy wszystkim, za tak udany sezon.
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!