⨉
⨉
  • O serwisie
  • Współpraca i reklama
  • Autorzy
  • Kontakt
  • Regulamin serwisu
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Zaloguj się
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
F1 speedwaynews speedway
  • Reprezentacja
  • Juniorzy
  • PGE Ekstraliga
    • Składy
    • Terminarz i wyniki
    • Statystyki
  • Ekstraliga U24
    • Składy
    • Terminarz i wyniki
  • Metalkas 2. Ekstraliga
    • Składy 
    • Terminarz i wyniki
    • Statystyki
  • Krajowa Liga Żużlowa
    • Składy
    • Terminarz i wyniki
    • Statystyki
  • SGP / DPŚ / SON
    • TERMINARZ/WYNIKI SGP
    • TERMINARZ/WYNIKI SON
  • SGP 2
    • TERMINARZ/WYNIKI SGP 2
  • TERMINARZ/WYNIKI SEC
    • SEC
  • Inne kraje
    • Anglia
    • Szwecja
    • Dania
    • Rosja
    • Czechy
    • Niemcy
    • Francja
    • Australia
    • Inne
  • Pozostałe turnieje
  • Mini żużel/250cc
  • Inne odmiany żużla
  • Speedrower
  • Detektor Krytyka
  • Formuła 1
  • Relacje LIVE
Zakończona
 Logo FINAŁ Indywidualnego Pucharu Polski 85-140cc w Wawrowie
19.10.2025 12:00
Zakończona
 Logo FINAŁ DMP 85-140cc w Wawrowie
18.10.2025 14:00
Zakończona
 Logo Puchar MACEC w Pardubicach
18.10.2025 12:00
Zakończona
Glasgow Tigers Logo
51:39
../../../wp-content/uploads/2022/11/Nowy-projekt-5.png Logo
17.10.2025 20:30
Zakończona
Poole Pirates Logo
51:39
../../../wp-content/uploads/2022/11/Nowy-projekt-6.png Logo
15.10.2025 20:30
Zakończona
 Logo 4. runda Extraligi w Žarnovicy
12.10.2025 14:00
leigh-adams-czulem-sie-zaszczyscony-rywalizacja-z-tonym-rickardssonem-tomaszem-gollobem-i-ludzmi-podobnymi-do-nich-wywiad
leigh-adams-czulem-sie-zaszczyscony-rywalizacja-z-tonym-rickardssonem-tomaszem-gollobem-i-ludzmi-podobnymi-do-nich-wywiad
Strona główna » Leigh Adams: Czułem się zaszczycony rywalizacją z Tonym Rickardssonem, Tomaszem Gollobem i ludźmi podobnymi do nich (wywiad)

Żużel. Leigh Adams: Czułem się zaszczycony rywalizacją z Tonym Rickardssonem, Tomaszem Gollobem i ludźmi podobnymi do nich (wywiad)

  • Australia
  • Inne kraje
  • PGE Ekstraliga
  • Reprezentacja Australii
  • Składy
27 stycznia 2019 Ten artykuł przeczytasz w 17 minut

Stanisław Wrona

Leigh Adams: Czułem się zaszczycony rywalizacją z Tonym Rickardssonem, Tomaszem Gollobem i ludźmi podobnymi do nich (wywiad)

Leigh Adams to utytułowany reprezentant Australii. Karierę zakończył on po sezonie 2010. Około pół roku później, na treningu do pustynnego wyścigu uległ wypadkowi, w wyniku którego uszkodził rdzeń kręgowy.

Ma on na swoim koncie aż 10 tytułów Indywidualnego Mistrza Australii. Został najlepszym juniorem globu w 1992 roku, w finale rozegranym w Pfaffenhofen. Przez 14 lat rywalizował w cyklu Speedway Grand Prix, jednak karierę zakończył bez tytułu Indywidualnego Mistrza Świata. Na „pocieszenie” pozostały mu medale srebrny i brązowy, wywalczone odpowiednio w 2005 i 2007 roku. W Polsce na początku swojej kariery był związany z drużynami Motoru Lublin i Sparty Wrocław. Przez ostatnie 15 lat reprezentował barwy leszczyńskiej Unii, z którą był mocno zżyty. Zapraszam na rozmowę z Leigh Adamsem, przeprowadzoną w Gillman na początku stycznia, przy okazji odbywającej się tam rundy Indywidualnych Mistrzostw Australii.

Stanisław Wrona, speedwaynews.pl: Co sądzisz o obecnej kondycji speedwaya na świecie? Pytam o to w kontekście cyklu Speedway Grand Prix. Ostatnio mieliśmy w nim m.in.: kilku Australijczyków, Polaków, silnych Rosjan i wciąż „nieśmiertelnego” w tej serii Grega Hancocka.
Leigh Adams: – Myślę, że cykl Grand Prix jest całkiem solidny. Wygląda to nieźle. Produkt jest bardzo dobry, tory, na których startują zawodnicy, również. Jeśli cofniemy się do moich czasów, to owale, na których rywalizowaliśmy, nie były zbyt odpowiednie. Nie przygotowywano ich właściwie. Sądzę zatem, że teraz tory są dobre. Całość wygląda naprawdę nieźle. Potrzebujemy jeszcze więcej młodych zawodników, którzy dołączą do cyklu. Myślę, że każdy kraj powinien patrzeć na to w ten sposób, aby zapewnić rozwijanie się w tym kierunku zawodników młodzieżowych. Uważam, że naprawdę niedługo będzie ich niedobór. Może nie dotyczy to Polski. W tym kraju jest wielu zawodników. Sądzę jednak, że pozostałe zmagają się z problemami, zwłaszcza Anglia. Jeśli chodzi o Australię, to mamy dobrych żużlowców, ale niezbyt wielu. Może będą podjęte próby, aby wprowadzić do serii młodszych. Uważam jednak, że sam produkt o nazwie Grand Prix wygląda całkiem dobrze.

Jeśli mielibyśmy jednak porównać czasy, w których Ty startowałeś – co było wówczas lepsze? Teraz, jak wspomniałeś jest całkiem dobrze, ale czy coś przemawiało na korzyść we wcześniejszych latach?
– O rety… Naprawdę nie wiem. Nigdy nie zatrzymamy ewolucji (uśmiech). Teraz motocykle są szybsze. Myślę, że nieco trudniej się na nich jeździ. W moich czasach czułem się jednak bardzo zaszczycony tym, że mogłem rywalizować z Tonym Rickardssonem, Tomaszem Gollobem i ludźmi podobnymi do nich. Dla mnie Tony był wyjątkową „marką”. To on ustalił standardy w żużlu. Wszyscy musieliśmy za nimi podążać. Możliwość ścigania się z takimi ludźmi powodowała, że czułem naprawdę spory zaszczyt. To było coś świetnego.

Przejdźmy zatem teraz do kondycji australijskiego speedwaya – jak ją ocenisz? Mieliście Indywidualnego Mistrza Świata w latach 2012 i 2017, jednak przed zbliżającym się sezonem, w gronie najlepszych pozostał tylko Jason Doyle. Chris Holder, bez „dzikiej karty” znalazł się przynajmniej przez jeden sezon poza tą stawką.
– Jak wspomniałem wcześniej – nie mamy zbyt wielu zawodników, jednak jeśli już, to są oni bardzo dobrzy. Nawet nasi młodzieżowcy są naprawdę nieźli. Możemy spojrzeć na Jasona Doyle’a, Chrisa Holdera i kogo jeszcze? Tai Woffinden – on również wywodzi się z australijskiego speedwaya (mieszkał w Australii od czwartego do szesnastego roku życia – przyp. red.). „Wypuściliśmy” wielu Indywidualnych Mistrzów Świata w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Myślę, że w tej dekadzie Greg Hancock jest jedynym, który nie wywodzi się z naszego kraju. Nasze podstawy są bardzo dobre. Potrzebujemy po prostu większej liczby zawodników.

Nadal „w tle” znajduje się jednak spora grupa młodych, utalentowanych żużlowców. Są przecież Max Fricke, Jack Holder, Brady Kurtz, Jaimon Lidsey i wielu innych, którzy mogą osiągać dobre wyniki. Oni mają przed sobą być może wielką przyszłość.
– Są bardzo dobrzy. To wysokiej klasy zawodnicy. Według mnie prowadzą odpowiednio swoje motocykle. To ważne, jeśli chodzi o żużlowców, patrzą na różne rzeczy. Oni są szybcy, jeżdżą bezpiecznie. Potrafią sobie poradzić w każdych warunkach na świecie. Nadal będziemy dostarczać mistrzów świata. Z tym nie będzie problemów. Na 100% niektórzy z tych młodych chłopaków mają do tego predyspozycje. Oczywiście Polacy również są mocni. Mają wielu młodych zawodników. Nasz system szkolenia wygląda jednak na całkiem dobry.

Czy śledzisz aktualne wyniki w Polsce? Jakie są różnice od momentu, w którym zakończyłeś karierę na polskich torach?
– Nie widzę żadnych. Sądzę, że wszystko wygląda tak samo, jak choćby stadiony. Wydaje się to być całkiem zbliżone. Być może jest to bardziej profesjonalne, jeśli chodzi o stroje zawodników. Wszyscy są ubrani w barwy danego zespołu. Wszystko jednak wygląda dla mnie bardzo podobnie. Zawodnicy są dobrzy, relacje są odpowiednio prowadzone w telewizji.

Czy oglądasz je?
– Nie. Raczej niezbyt wiele.

W tych ostatnich latach, Unia Leszno – zatem myślę, że Twój faworyt – radzi sobie w Polsce bardzo dobrze. W poprzednich dwóch sezonach zostali oni drużynowymi mistrzami. Myślę, że to dla Ciebie dobra informacja. Śledziłeś chociaż te końcowe wyniki w polskich rozgrywkach?
– Tak. Utrzymuję stały kontakt ze wszystkimi w tym mieście – sponsorami, jak Polcopper. Rozmawiam trochę z Piotrem Rusieckim. Oczywiście mamy tam Jaimona Lidseya, teraz dołączy do niego Keynan Rew. Wszystko wygląda dobrze, jeśli chodzi o Leszno i ich przyszłość. Teraz również jest nieźle, prezentuje się to niesamowicie. Cieszę się z tego, jak to wygląda w ich przypadku.

Wrócę na chwilę do Keynana Rew, o którym wspomniałeś. On ma jeszcze piętnaście lat i za sobą triumf w zmaganiach w swojej kategorii wiekowej, w klasie 250cc. Czy sądzisz, że konkretnie ten zawodnik może być w przyszłości znaczącą postacią, jeśli chodzi o australijski żużel?
– Keynan prezentuje się całkiem dobrze. Przechodzi wyżej ze startów w niższej klasie. Może jest już nieco za wysoki, ale nie powinien to być duży problem. Jaimon jest natomiast już solidniejszy i objeżdżony. On z pewnością będzie bardzo dobry.

Czy myślisz, że możliwość podpisania umowy w Rawiczu, w Polsce i możliwość startów w tym kraju, to dla Keynana duża szansa?
– Zdecydowanie. Keynan będzie miał bazę w Danii i podróżował samochodem lub samolotem do Polski. Ta umowa to na pewno coś dobrego dla niego i z pewnością przyniesie korzyści zespołowi z Rawicza. Na 100% może to stanowić później profity dla klubu z Leszna.

Który z australijskich zawodników zrobił na Tobie w ostatnich latach największe wrażenie i wykonał spory postęp według Ciebie?
– Według mnie Jaimon Lidsey jest takim zawodnikiem. Gdy teraz ogląda się go ścigającego, to jeździ on naprawdę bardzo dobrze. Dzięki jednemu sezonowi w Polsce przeskoczył na następny poziom. Prezentuje się on naprawdę świetnie. Sądzę, że on jest tym, który zanotował największy postęp w ostatnim czasie.

Kto w takim razie jest Twoim zdaniem najlepszym zawodnikiem w ostatnim okresie, jeśli chodzi o polskich zawodników?
– To zdecydowanie Bartek Zmarzlik. Lubię jego piękny styl jazdy, on prowadzi motocykl odpowiednio. Wygląda jak australijski żużlowiec. Jeździ pięknie.

On ma dopiero 23 lata i na swoim koncie już dwa medale mistrzostw świata. Nadal brakuje mu jednak złota. Jak myślisz, czy długo będzie czekał na jego zdobycie?
– Nigdy nie wiadomo. Tai Woffinden jest naprawdę sprytny, „Doyley” również. Bartek jednak zdobędzie złoto, jestem tego niemal pewny. Nie mogę jednak stwierdzić, kiedy. W tym momencie Tai jest również naprawdę bardzo dobry. On jest jakby całym „pakietem” umiejętności.

Kilka słów o Grand Prix Australii. Cykl powrócił do tego kraju w roku 2015. Odbyły się trzy turnieje w Melbourne, teraz mieliśmy kolejną przerwę w 2018 i nadal nie wiemy, jak będzie wyglądać sytuacja, jeśli chodzi o sezon 2019. Czy wiesz cokolwiek na temat tych zawodów w tym roku oraz jakie są według Ciebie szanse na ich organizację w dalszej przyszłości (rozmowę przeprowadzono przed informacją o odwołaniu turnieju – przyp. red.)?
– Szanse nie są zbyt duże. Sądzę, że Grand Prix mogłoby się odbyć tutaj (w Gillman – przyp. red.). Uważam, że byliby to w stanie zorganizować w tym miejscu, dostawić jakieś trybuny. Działacze patrzą na możliwość budowy nowego, kompletnego stadionu. Nie sądzę jednak, żeby to nastąpiło w ciągu kolejnych kilku lat. Do tego potrzebnych jest bardzo dużo pieniędzy. Mamy ten tor w Gillman, cały obiekt. Myślę, że tutaj moglibyśmy to zrobić bez problemów. Zobaczymy jednak, co przyniesie czas.

Nie ma jednak zbyt wielu miejsc, gdzie można by w tej chwili zorganizować taki turniej. Krążyły plotki mówiące o Adelaide Showground oraz o stadionie w Ipswich.
– To jest właśnie problem. Być może mogłoby się to odbyć na tych obiektach, jednak oglądałem zawody na stadionie Rospiggarny Hallstavik. Nie jest on zbyt duży, jednak został wypełniony. Wygląda bardzo dobrze. Podobnie jest z sytuacją w Målilli, tamten stadion też nie jest zbyt duży. Moglibyśmy zorganizować to w Gillman. Istnieje możliwość dostawienia dużych trybun i to naprawdę mogłoby się udać. Sądzę, że to myślenie o organizacji turnieju Grand Prix w Ipswich lub na Adelaide Showground nie jest zbyt idealnym pomysłem. W Gillman byłoby to lepsze. Jest to dobry obiekt, dostosowany dla zawodników. Adelajda jest w centrum Australii i wygląda to całkiem dobrze.

Na koniec trochę bardziej sentymentalnie. Czy kiedykolwiek żałowałeś zakończenia kariery w roku 2010? Pół roku później przytrafił Ci się ten fatalny wypadek…
– W żadnym wypadku nie żałowałem tej decyzji. Miałem zamiar skończyć już ze speedwayem. Czasami tylko patrzę na Grega i mówię sobie, że być może mogłem zostać jeszcze przy tym sporcie na kolejnych kilka lat. Byłem jednak naprawdę zmęczony ciągłymi podróżami i wszystkim innym. Nie czułem żalu z powodu podjętej wówczas decyzji.

Jak przedstawia się Twój stan w tym momencie. Czy myślałeś o jakiejś podróży do Europy lub Polski w kolejnych latach?
– Podróże to kolejny poziom. Gdy jest się na wózku, to jest to naprawdę wyjątkowo ciężkie. Bardzo chciałbym się tam jeszcze znaleźć, jednak to nie będzie miało miejsca. W tej sytuacji jest bardzo trudno. Nie chodzi tylko o samą podróż, wiąże się z tym wiele innych spraw. Nie nastąpi to w najbliższym czasie.

Na koniec czy mógłbyś przekazać kilka słów do kibiców w Polsce i w Lesznie?
– Chciałbym po prostu się przywitać, powiedzieć „dzień dobry” (w języku polskim – przyp. red.). Tęsknię bardzo za Lesznem, za wszystkimi ludźmi, nie tylko kibicami, ale również za zarządem, sponsorami. Za każdym z osobna. Tęsknię za tym miastem, jest ono fantastyczne. Chciałbym zatem przywitać się z nimi wszystkimi i przesłać im jak najlepsze życzenia ode mnie.

Dziękuję bardzo za poświęcony czas, rozmowę i życzę wszystkiego dobrego.
– Nie ma problemu. Również dziękuję.

źródło: inf. własna

Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News

Obserwuj nas!
  • Tagi
  • Australia/Nowa Zelandia
  • Fogo Unia Leszno
  • Piotr Rusiecki

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane artykuły

Dworakowski uratował Unię! Nie było innych chętnych

Żużel - Dworakowski uratował Unię! Nie było innych chętnych

Krzysztof Choroszy

  • PGE Ekstraliga
21 grudnia 2025

W październiku Fogo Unia Leszno znalazła się w bardzo trudnej sytuacji. Po zatrzymaniu Piotra Rusieckiego klub musiał znaleźć nowego prezesa. Chętny był tylko jeden kandydat.

Sparta z przewagą? To może być decydujące w walce o złoto

Żużel: Sparta z przewagą? To może być decydujące w walce o złoto

Dariusz Jagła

  • Juniorzy
19 grudnia 2025

Powoli zaczynamy myśleć o sezonie 2026. Jak może wyglądać sytuacja na torach PGE Ekstraligi?

Unia Leszno odkrywa plany sparingowe! Trudne sprawdziany przed startem ligi

Żużel - Unia Leszno odkrywa plany sparingowe! Trudne sprawdziany przed startem ligi

Krzysztof Choroszy

  • PGE Ekstraliga
18 grudnia 2025

Fogo Unia Leszno w przyszłym roku znów pojedzie w PGE Ekstralidze. Przed startem zmagań w elicie drużyna sprawdzi się z mocnymi ekipami.

Bajerski wprost o finale w Bydgoszczy! Wskazał powód utraty przewagi

Żużel. Bajerski wprost o finale w Bydgoszczy! Wskazał powód utraty przewagi

Krzysztof Choroszy

  • Metalkas 2. Ekstraliga
18 grudnia 2025

Tomasz Bajerski jasno wypowiedział się na temat pierwszego meczu finałowego. To dlatego według byłego trenera Polonia utraciła przewagę nad Unią.

Znamy terminarz PGE Ekstraligi! Duże emocje już w pierwszej kolejce

Żużel - Znamy terminarz PGE Ekstraligi! Duże emocje już w pierwszej kolejce

Kacper Sadurski

  • PGE Ekstraliga
17 grudnia 2025

Znamy datę najważniejszych rozstrzygnięć w kraju. Wiadomo już kiedy poznamy Drużynowego Mistrza Polski 2026.

Cichy bohater Unii Leszno. Pojechał sezon życia a zostanie na zapleczu

Sport żużlowy. Cichy bohater Unii Leszno. Pojechał sezon życia a zostanie na zapleczu

Kacper Sadurski

  • PGE Ekstraliga
17 grudnia 2025

Fogo Unia Leszno miała wielu bohaterów w sezonie 2025. Jednak niektórzy otrzymali mniej braw, niż powinni. Oto przykład cichego bohatera.

To będzie nowe nazwisko w Lesznie? Wiele na to wskazuje

Sport żużlowy. To będzie nowe nazwisko w Lesznie? Wiele na to wskazuje

Hubert Furmaniak

  • PGE Ekstraliga
16 grudnia 2025

Fogo Unia Leszno ma dokonać jeszcze jednej zmiany. Do sztabu szkoleniowego leszczyńskiego zespołu przymierzany jest Adrian Gomólski.

To był szok! Zabójczy początek ustawił mecz

Żużel - To był szok! Zabójczy początek ustawił mecz

Dariusz Jagła

  • PGE Ekstraliga
13 grudnia 2025

Zbudowanie przewagi na początku meczu bywa kluczowy w walce o zwycięstwo. Tak było i w tym przypadku.

Unia Leszno z licencją warunkową. Wiemy, czego dotyczy odstępstwo

Sport żużlowy. Unia Leszno z licencją warunkową. Wiemy, czego dotyczy odstępstwo

Rafał Drabiniok

  • PGE Ekstraliga
11 grudnia 2025

Unia Leszno poznała decyzję licencyjną na sezon 2026. Klub otrzymał licencję warunkową z odstępstwem, a teraz wiadomo już, czego dotyczy ten zapis.

Decyzja zapadła. Unia Tarnów z odmową przyznania licencji!

Żużel. Decyzja zapadła. Unia Tarnów z odmową przyznania licencji!

Rafał Drabiniok

  • Krajowa Liga Żużlowa
11 grudnia 2025

Pierwsze decyzje licencyjne stały się faktem. Unia Tarnów jako jedyny klub w zestawieniu otrzymała odmowę przyznania licencji. Teraz byt klubu zależy od odwołania.

Galeria

Po dwóch latach wrócili do ścigania. Wyjątkowe święto (galeria)


9 listopada 2025, zdjęć: 0

Po dwóch latach wrócili do ścigania. Wyjątkowe święto (galeria)

Mazurek Dąbrowskiego na malutkim torze w Niemczech (galeria)


18 października 2025, zdjęć: 0

Mazurek Dąbrowskiego na malutkim torze w Niemczech (galeria)

Jechali w niepełnym składzie a i tak wygrali. Celina Liebmann liderką


5 października 2025, zdjęć: 0

Jechali w niepełnym składzie a i tak wygrali. Celina Liebmann liderką

Pech byłego zawodnika Stali. Szalone zawody z deszczem w tle


6 września 2025, zdjęć: 0

Pech byłego zawodnika Stali. Szalone zawody z deszczem w tle

Zobacz wszystkie galerie

Patronat medialny - zawodnicy

  • Adam Bednář

  • Mateusz Bartkowiak

  • Wiktor Lampart

  • Krystian Pieszczek

  • Michał Knapp

  • Mateusz Cierniak

  • Tobiasz Musielak

Urodziny obchodzą dziś

  • Po dwóch latach wrócili do ścigania. Wyjątkowe święto (galeria)

    Adam Putkowski

    21.12.2008r. (17l.)
  • Valentin Grobauer

    Valentin Grobauer

    21.12.1994r. (31l.)
  • Krzysztof Harendarczyk

    Krzysztof Harendarczyk

    21.12.2010r. (15l.)

PGE EKSTRALIGA

Drużyny M PKT B +/-
Orlen Oil Motor Lublin 14 33 7 260
Betard Sparta Wrocław 14 26 6 115
KS Apator Toruń 0 0 0 0
Gezet Stal Gorzów 14 10 1 -118
Bayersystem GKM Grudziądz 14 18 4 56
Stelmet Falubaz Zielona Góra 14 15 3 -108
Krono-Plast Włókniarz Częstochowa 14 7 1 -111
INNPRO ROW Rybnik 14 4 0 -205
PRES Grupa Deweloperska Toruń 14 26 5 111

METALKAS 2. EKSTRALIGA

Drużyny M PKT B +/-
Fogo Unia Leszno 14 33 7 274
Abramczyk Polonia Bydgoszcz 14 28 6 177
Moonfin Malesa Ostrów Wielkopolski 14 8 1 -91
Hunters PSŻ Poznań 14 17 4 -42
Cellfast Wilki Krosno 14 21 4 31
Orzeł Łódź 0 0 0 0
Texom Stal Rzeszów 14 18 3 -23
Autona Unia Tarnów 14 6 1 -197
H.Skrzydlewska Orzeł Łódź 14 9 2 -129

KRAJOWA LIGA ŻUŻLOWA

Drużyny M PKT B +/-
Wybrzeże Gdańsk 12 28 6 134
Ultrapur Start Gniezno 12 23 5 119
PKS Polonia Piła 0 0 0 0
OK Kolejarz Opole 12 5 1 -74
Trans MF Landshut Devils 12 10 2 -30
Optibet Lokomotiv Daugavpils 0 0 0 0
Speedway Kraków 12 4 0 -192
Lokomotiv Daugavpils 12 15 3 -39
Pronergy Polonia Piła 12 20 4 82

PARTNERZY

PARTNERZY

PARTNERZY

SpeedwayNews Logo

Wydawca:
IBO Media Dagmara Starzec
32-015 Stanisławice 318
e-mail: kontakt@speedwaynews.pl

  • Kontakt z redakcją
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Pokaż się u nas
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Informacje o RODO
  • Zarejestruj się
  • O serwisie
  • Galerie zdjęć

2025 © speedwaynews.pl - Wszelkie prawa autorskie wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie informacji i tekstów zabronione

Na portalu speedwaynews.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Ustawienia plików cookiesZgadzam się
Zarządzaj polityką cookies

Polityka prywatności

Serwis speedwaynews.pl zaktualizował swój Regulamin i Politykę prywatności w związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE (RODO).

W związku z powyższym chcielibyśmy poinformować Cię o kilku istotnych informacjach związanych z przetwarzaniem Twoich danych. Pod adresem Informacje o RODO dowiesz się więcej na temat sposobu gromadzenia, wykorzystywania i udostępniania danych przez nasz serwis. Prosimy zapoznaj się z opisanymi zasadami i zaakceptuj je poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.
Wymagane
Always Enabled
Nie wymagane
SAVE & ACCEPT