Fani duńskiego żużla będą mogli oczekiwać więcej tego sportu w kolejnym sezonie. Speedway League zawarła nowe partnerstwo z firmą Spring Media, dzięki czemu w przyszłorocznych rozgrywkach będzie zapewniona możliwość streamingu zawodów ligowych, jak i międzynarodowych imprez sportowych.
Kolejne zmiany następują w duńskiej Speedway League. Pierwszą z nich było ogłoszenie informacji o przerwaniu dotychczasowej współpracy z fimą Dansk Metal, która była wieloletnim sponsorem tytularnym tych rozgrywek. Oznacza to, że w kolejnym sezonie zarówno w nazwie, jak i w logo nie zobaczymy już tej marki. – Nie ma wątpliwości, że Dansk Metal był niezwykle ważnym partnerem dla duńskiego żużla i jesteśmy im za to bardzo wdzięczni. Relacje są nadal niezwykle przyjazne i podziękowano nam za ten czas na naszym corocznym spotkaniu w zakładach Dansk Metal w Jørlunde – powiedział Jørgen Bitsch, prezes duńskiej ligi po ogłoszeniu informacji o rozwiązaniu ich dotychczasowej współpracy.
Jak wynika z informacji przekazanych za pośrednictwem oficjalnych mediów Speedway League, w przyszłości liga będzie współpracować z kilkoma sponsorami, dzięki czemu skupi się na zapewnieniu sportowi żużlowemu w ich kraju większego interfejsu z różnymi partnerami.
– Ogólnie rzecz biorąc będziemy pracować nad profesjonalizacją ligi, aby stała się ona atrakcyjnym i widowiskowym sportem. Celem jest również stworzenie zwiększonej i silnej gospodarki, w której osiem klubów ligowych będzie posiadało 50% udziałów. Ostatnie 50% musi zostać ponownie zainwestowane w Speedway League, aby zapewnić dalszy rozwój ligi i sportu – wspomina również Bitsch na łamach oficjalnej strony ligi.
Od kolejnego sezonu obowiązywać będzie także nowa, podpisana na okres trzech lat, umowa z grupą medialną Spring Media. Do jej obowiązków należeć będzie transmisja online rozgrywek żużlowych, jak i zawodów na polu międzynarodowym, które będą miały miejsce w Danii. Co więcej, wedle warunków umowy, duńscy kibice będą mieli możliwość śledzenia transmisji nie tylko w ich ojczystym kraju, ale także tych, które będą mieć miejsce w innych państwach.
– Partnerstwo ze Spring Media to ważny krok w realizacji naszej wizji znacznego rozpowszechniania wiedzy o rozgrywkach ligowych w Danii i wykorzystania pełnego potencjału tego sportu. Zapewnimy to dzięki silnym działaniom marketingowym i profilowaniu naszych zawodników o międzynarodowej renomie, takich jak Nicki Pedersen i Leon Madsen. Ponadto współpraca ta zapewni Speedway League zupełnie nowe możliwości handlowe, które możemy zaoferować nowym partnerom, co podniesie także Speedway League jako produkt. Dlatego cieszymy się, że nasz ukochany sport zostanie zaprezentowany jeszcze większej publiczności – wypowiada się na ten temat prezes ligi, Jørgen Bitsch.
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!