W dniach 26 września - 5 października mieszkańcy Krakowa będą mogli oddać swój głos na projekty zgłoszone do Budżetu Obywatelskiego. Wśród projektów znajdują się m.in. zgłoszone przez TŻ Wanda Krakowskie Smoki projekty, które mogą zadecydować o przyszłości żużla – „Poczuj żużel” i „Jedź ze smokiem - szkolimy młodzież”.
Pierwszy z nich zakłada m.in bezpłatny wstęp na mecze żużlowe w sezonie 2021 dla wszystkich mieszkańców Krakowa. Drugi to natomiast pomysł na szkolenie młodzieży.
– Projekty, które zgłosiliśmy na początku kwietnia do Budżetu Obywatelskiego, były starannie opracowane przez osoby działające w Stowarzyszeniu. Wiedzieliśmy, jak ważne jest, by wszystko było zgodne z regulaminem. Praca, którą włożyliśmy, przełożyła się na pozytywną weryfikację formalno-prawną. Przed nami najważniejszy etap – walka o głosy mieszkańców! – mówi Marcin Kromoliński, prezes zarządu.
Wanda Krakowskie Smoki zaprezentowała w minionym tygodniu unikatowy, lecz nawiązujący zarówno do tradycji, jak i do symboliki Krakowa logotyp. Emblemat, który jak podkreślają włodarze, jest „połączeniem historii Wandy z nowym początkiem, który chcemy podarować krakowskiemu żużlowi”, został w większości bardzo pozytywnie zaakceptowany przez kibiców.
Nowe logo TŻ Wandy Krakowskich Smoków
Efektowna prezentacja jest jedynie początkiem działań promocyjnych, które zaplanowało Stowarzyszenie. Już w połowie przyszłego tygodnia krakowianie zobaczą pierwsze efekty działań marketingowych związanych stricte z projektami. W promocję projektów mogą się zaangażować również kibice. Każdy, kto zdecyduje się na wsparcie, nie tylko dołoży cegiełkę do ratowania krakowskiego żużla, ale również będzie miał okazję nabycia dedykowanych nagród. Działania można wesprzeć TUTAJ.
Choć w minionych miesiącach o działaniach nowych włodarzy było dość cicho w mediach, Klub cały czas nie zaprzestawał działań biznesowych. – Rozmowy z potencjalnymi partnerami cały czas trwają. Koncentrujemy się na roku 2021, kiedy to zamierzamy wystartować w rozgrywkach ligowych – dodaje Kromoliński.
Mimo że nowy Klub nie startuje jeszcze w rozgrywkach ligowych i cały czas walczy o to, by było to możliwe, udało mu się pozyskać w ostatnich dniach solidnych partnerów: – W ostatnich dniach nasze działania zdecydowało się wesprzeć kilka podmiotów. Dziękujemy za zaufanie i pomoc w szczególności liderowi wśród niezależnych stacji benzynowych – firmie Anwim, właścicielowi sieci paliw Moya oraz firmie Market Ubezpieczeń – ogólnopolskiej sieci placówek ubezpieczeniowych. Wspomniane firmy objęły działania TŻ Wanda Krakowskie Smoki Patronatem Głównym. Wierzymy, że z ich pomocą oraz z pomocą wszystkich firm (AMSO, AMSO Rent) oraz osób, które wspierają promocję projektów uda nam się zdobyć uznanie w oczach mieszkańców Krakowa – deklaruje Prezes Marcin Kromoliński.
Patronat medialny nad projektami objął portal speedwaynews.pl. Pozostaje więc mieć nadzieję, że wszystkie działania Prezesa i Zarządu, we współpracy z naszym portalem, doprowadzą do pomyślnej odbudowy krakowskiego żużla, wspomnianej w tytule artykułu. Mamy nadzieję, że speedway na wysokim poziomie powróci do stolicy Małopolski. Czarny sport musi podbijać serca kibiców wielkich miast, aby mógł budować swoją renomę i przyciągać nowych fanów. Należy dołożyć wszelkich starań do tego, by krakowscy kibice mogli ponownie usłyszeć warkot motocykli żużlowych i poczuć emocje ze spotkań przy ul. Odmogile 1.
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!