Wczoraj w Lublinie wystartowała sprzedaż karnetów. Nie obyło się bez problemów i kontrowersji, a klub dziś postanowił wydać komunikat, w którym wyjaśnił całą sytuację.
Od rana na nasze skrzynki mailowe oraz w mediach społecznościowych napływają wiadomości od rozgoryczonych kibiców Speed Car Motoru Lublin, którym nie udało się wczoraj zakupić całosezonowej wejściówki na mecze PGE Ekstraligi. Internetowa sprzedaż nie obyła się bez problemów i kontrowersji, a fani nie obarczają całościowo winą klubu, ale także serwis, który odpowiadał za dystrybucję karnetów. Klub wystosował komunikat w tej sprawie.
Drodzy Kibice!
Karnety na sezon 2020 zostały sprzedane, a liczba osób zainteresowanych zakupem kilkukrotnie przewyższyła pojemność lubelskiego stadionu. W wyniku tej sytuacji już w pierwszych sekundach od uruchomienia sprzedaży brakowało wolnych miejsc do rezerwacji. Kilkanaście tysięcy osób chciało zakupić karnety w tym samym czasie, a dzięki Eventim.pl proces sprzedaży nie zawiesił się i zachował ciągłość.
Brak podglądu planu stadionu był spowodowany wyłącznie tym, że po wybiciu godziny 20:20 wszystkie miejsca znalazły się w koszykach zatem zwyczajnie nie było możliwości, aby mógł cokolwiek wyświetlić. W kolejnych minutach plan mógł się pojawić gdy część rezerwacji nie została opłacona (np. próbowaliście większą grupą kupić karnety i niektórzy zwyczajnie rezygnowali gdy udało się jednej z osób).
Jeżeli chodzi o brak możliwości wyboru 10 szt. karnetów w ramach jednego zamówienia to sytuacja wygląda podobnie. Dla części z Was nie było już możliwości nabycia takiej liczby karnetów po kilku sekundach. System z automatu wyszukiwał możliwości przydziału miejsc koło siebie co oznacza, że jeżeli dostępne były np. 4 miejsca – to tak zostały przydzielone, aby w ramach jednego zamówienia nie były rozproszone po całym stadionie tylko z kolejnymi numerami. Jeżeli ktoś z Was ma kilka karnetów w różnych sektorach tzn, że dokonywał kilku zamówień lub wybrał miejsca z planu stadionu.
Karnety zostały sprzedane i to momentalnie. Choć powinniśmy się cieszyć z faktu, że jako pierwszy klub żużlowy na świecie wyprzedaliśmy wszystkie miejsca siedzące w karnetach, to jednak rozumiemy rozgoryczenie tych, którym nie udało się nabyć wejściówki ze względu na ograniczoną pojemność obiektu.
Mając na uwadze zaistniałą sytuację, chcielibyśmy poinformować Was, że przed każdym meczem do sprzedaży będzie trafiać określona pula biletów.
Pragniemy także zdementować wszelkie doniesienia medialne, mówiące o tym jakoby system sprzedaży karnetów zawiódł i jednocześnie prosimy o zaprzestanie dalszego rozpowszechniania takich informacji.
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!