Piwo Specjal oraz MRGARDEN GKM Grudziądz rozpoczęły współpracę i podpisały umowę na trzy lata. Specjal to marka związana z północnym regionem Polski, a jej logo pojawi się m.in. na stadionie przy ul. Hallera 4.
– Jako jedna z największych marek regionalnych, Specjal od lat aktywnie angażuje się w najważniejsze lokalne inicjatywy, w tym wydarzenia sportowe. Północna część Polski to miejsce o wspaniałych żużlowych tradycjach, a w klubie GKM Grudziądz widzimy ogromny potencjał na ich kontynuowanie – mówi Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal w Grupie Żywiec.
– Z przyjemnością obserwujemy jak dynamicznie rozwija się GKM i jako sponsor strategiczny będziemy wspierać drużynę w dalszych działaniach. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem najwyżej notowanego w regionie klubu żużlowego i wraz z kibicami emocjonować się meczami GKM-u w nadchodzących sezonach – dodaje Jacek Caputa, event manager w Grupie Żywiec.
W nadchodzących rozgrywkach ambicje GKM-u są największe od lat. W awansie do czołowej czwórki pomóc ma m.in. pozyskanie Przemysława Pawlickiego, który w tym roku będzie stałym uczestnikiem prestiżowego cyklu FIM Speedway Grand Prix.
– To budujące, że nasze ostatnie działania przełożyły się na pozyskanie nowego partnera, który stał się dla nas sponsorem strategicznym. Dzięki marce Specjal zyskujemy bardzo duże wsparcie i liczymy, że pomoże nam ono realizować nasze ambitne cele i podnosić poziomu sportowy drużyny. Wierzę, że współpraca na zasadach wzajemnego partnerstwa przyniesie Specjalowi oraz nam dużo satysfakcji. Jesteśmy przekonani, że poprzez wspólne działania z nami marka Specjal umocni swoją pozycję w regionie, a my już teraz możemy obiecać, że pomożemy w osiągnięciu tego celu – mówi prezes klubu MRGARDEN GKM Grudziądz Arkadiusz Tuszkowski.
Źródło: gkm.grudziadz.net
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!