OK Kolejarz Opole otwiera się na nowe horyzonty. Marketing opolskiego zespołu nabiera na silę i odciska swoje piętno w mediach społecznościowych.
OK Kolejarz Opole „wraca na dobre tory” i pociąga za sobą kibiców. Drużyna z południa Polski jasno stawia na odbudowę pozycji oraz marki. Spore zmiany zostały poczynione w sposobie prezentacji zawodników, a same media społecznościowe znalazły sposób na rozbudzenie kibiców w śnie bez żużlowego warkotu.
– Mamy fajny zespół ludzi, tworzymy już taki zespół marketingowy. Wcześniej działaliśmy jedno czy dwuosobowo, natomiast teraz mamy fachowców zajmujących się mediami społecznościowymi, potrafiących robić rolki czy przeprowadzać wywiady – tłumaczy Grzegorz Grabalski, dyrektor ds. marketingu, dla polskizuzel.pl. – Uruchomiliśmy telewizję klubową. Pierwszy wywiad został już wyeliminowany na naszym kanale na YouTube. Mówię oczywiście o rozmowie z Vaclavem Milikiem. Kolejny jest już przygotowany, będą też następne. Widać, że kibice doceniają te działania, bo czytamy ich komentarze. Zmiany w komunikacji i marketingu. To jest to, czego wcześniej nam brakowało.
Klub dla kibica
Przede wszystkim chodzi o profil kibica, który czasami pozostawał obojętny opolskiemu zespołowi. Nie raz dało się przeczytać, że kibice domagają się odpowiedzi na dany temat, a klub milczał i ostatecznie niewiele przekazywał. W szczególności ostatni sezon okazał się ciosem dla oddanych fanów opolskiego żużla, którzy musieli przeżyć naprawdę trudny okres. Jedynie dwa zwycięstwa na cały sezon to wynik poniżej oczekiwań. Grzegorz Grabalski ma zamiar sprawić, że klub będzie znacznie bardziej przystępny dla kibica.
– Przede wszystkim celem jest usprawnienie komunikacji pomiędzy światem zewnętrznym, czyli kibicami i sponsorami a klubem. Chcemy pokazać życie klubu, zaprezentować to, w jaki sposób pracujemy, jak trudno jest znaleźć sponsora, ile osób jest potrzebnych do organizacji meczu, a także to, jak do sezonu przygotowują się zawodnicy. Od razu komunikacja musi być na odpowiednim poziomie. Chcieliśmy zrobić to dobrze i wydaje mi się, że idziemy w dobrym kierunku – powiedział.
Kibice OK Bedmet Kolejarz OpoleAby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!