W Zielonej Górze nie mogą narzekać na nudę. Zespół już zbudowany, sprzedaż karnetów rozpoczęta, a na stadionie trwają pracę nad nowym parkiem maszyn.
O robotach na stadionie przy ulicy Wrocławskiej 69 wiedzieliśmy już od dawna. Jeszcze gdy Enea Falubaz nie był pewny awansu, to zapowiedziano, że zaledwie kilka dni po finałowych zmagania stadion stanie się placem budowy. Ostatecznie nieco się to przedłużyło, lecz jeszcze w październiku podpisano umowę z wykonawcą. Inwestycja jest jednak droższa niż szacowano, gdyż miasto zapłaci ponad 6,5 miliona złotych za przebudowę trybun i zbudowanie nowego parku maszyn dla zawodników.
Od przyszłego sezonu będzie on miał bowiem miejsce, gdzie dotychczas znajdował się sektor gości. Ten zostanie przesunięty w stronę drugiego wirażu, a wraz z nim tak zwane sektory buforowe. Najważniejszą wiadomością była jednak informacja, że nawierzchnia zostanie nienaruszona. Co ciekawe, stary park maszyn także pozostanie na stadionie. Będzie on służył podczas zawodów z większą ilością zawodników. Jeśli chodzi o prace, to mają się one zakończyć w marcu przyszłego roku.
Enea Falubaz Zielona Góra jednak na bieżąco informuje o stanie prac na stadionie. Jak możemy zauważyć na ostatnim raporcie, pracę trwają w najlepsze. Trybuna, która była na wejściu w drugi wiraż została już zrównana z ziemią, a jedyne co po niej pozostało to wspomnienia z poprzednich sezonów. W mieście czuć jednak głód żużla na najwyższym poziomie. Gdy ruszyła sprzedaż karnetów na mecze w PGE Ekstralidze, to pierwsi fani ustawili się w kolejce jeszcze poprzedniego dnia!
Jeśli chodzi o skład, który wystartuje w rozgrywkach, to także wygląda dość dobrze. Do zespołu dołączyli bowiem Jarosław Hampel, Piotr Pawlicki, Krzysztof Sadurski i Oskar Hurysz. Ponadto kontrakty przedłużyli najlepsi zawodnicy tegorocznych zmagań – Przemysław Pawlicki i Rasmus Jensen. Z wypożyczenia wrócił też Jan Kvěch. To daje duże nadzieje na utrzymanie, a gdy wszyscy pojadą na swoim poziomie, to nawet Falubaz może powalczyć o coś więcej.
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!