Nie Moje Bermudy a ebut.pl Stal Gorzów - pod taką nazwą wystąpią gorzowianie w przyszłorocznych rozgrywkach PGE Ekstraligi.
Marka ebut.pl już od trzech sezonów pełniła funkcję sponsora gorzowskiej ekipy. Od przyszłego roku jednak zwiększą swój udział w klubie co przełożyło się na wejście do nazwy. Firmę dość często było widać wyeksponowną na kierownicy podczas spotkań ligowych. Jest to sklep internetowy, który specjalizuje się w sprzedaży tak jak mówi nazwa obuwia. Jak się okazuje właściciel od lat związany jest z czarnym sportem.
– Ze Stalą związany jestem od najmłodszych lat. Niesamowicie satysfakcjonujące jest móc dopingować swoją drużynę przez tyle lat, patrzeć na jej rozwój, cieszyć się ze zwycięstw… a teraz móc ją sponsorować i wspierać – mieć udział w jej sukcesie. Stal Gorzów to dobra i silna marka dlatego nadal chcemy się z nią utożsamiać. W nowym sezonie pokażemy się od nowej strony i będziemy promować nową markę ebut.pl. To będzie bardzo emocjonujący i pracowity rok dla wszystkich – powiedział Marcin Rystwej, który jest właścicielem marki.
Stal Gorzów od lat posiada sponsora tytularnego. Ostatnim sezonem kiedy klub wystartował bez niego to sezon 2016. Później w nazwie zespołu pojawiły się takie firmy jak Cash Broker późniejszego prezesa – Marka Grzyba, truly.work oraz przez ostatnie trzy sezony Moje Bermudy.
Przez sezonem 2023 Stal przeszła spore zmiany. Do sztabu szkoleniowego na stałe dołączyli byli zawodnicy gorzowskiej ekipy – Piotr Świst oraz Paweł Parys. Rozstano się natomiast z Piotrem Paluchem. Z klubu odszedł także trzykrotny IMŚ, który jest wychowankiem gorzowian – Bartosz Zmarzlik.
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!