Przed zielonogórskim Falubazem, kolejny etap przygotowań do sezonu 2023. Po ogłoszeniu składu na przyszłoroczne rozgrywki przyszedł czas na modernizację obiektu przy W69.
W poniedziałek na torze w Zielonej Górze wystartowały prace związane z budową odwodnienia liniowego. Jest to jeden z wymogów licencyjnych narzuconych przez Speedway Ekstraligę i eWinner 1. Ligę dla klubów w tych ligach startujących. Budowa takiego odwodnienia umożliwi szybsze spływanie wody po obfitych opadach deszczu. – Prace związane z przygotowaniem odwodnienia liniowego rozpoczęły się już kilka miesięcy temu. W tym czasie powstały dwa zbiorniki, które będą przyjmowały wodę spływającą z toru. Ostatecznie na całej długości krawężnika powstanie specjalny kanał, który będzie przyjmować wodę po opadach. Z nich trafi ona do wspomnianych wcześniej zbiorników – mówi dla oficjalnej strony Falubazu Karol Krępa, wykonawca odwodnienia liniowego z firmy Gran-Bud.
Jak dodał, wszelkie prace mogły rozpocząć się dopiero w momencie zakończenia sezonu. Całość modernizacji ma potrwać do stycznia 2023 roku i wtedy też nastąpi jej podsumowanie.
Źródło: Falubaz Zielona Góra
Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News
Obserwuj nas!